Calitate

 Orientarea catre client,  constituie punctul de plecare în conceperea si derularea tuturor activitatilor societatii si, în primul rând, asigurarea ca cerintele clientului sunt identificate,  îndeplinite si depasite, în scopul cresterii satisfactiei acestuia.

    Politica referitoare la  calitate,  aprobata la nivelul cel mai înalt al societatii, stabileste intentiile si orient?arile generale ale acesteia referitoare la calitate  având drept scop principal îmbunatatirea continua a performantei societatii, cu luarea în consideratie a necesitatilor tuturor partilor interesate.

        Obiectivele operationale si specifice ale calitatii, bazate pe politica societatii referitoare la calitate   sunt stabilite pentru nivelurile si functiile relevante si  sunt, de regula, masurabile si vizeaza, în primul rând, satisfacerea cerintelor clientilor.

        Pentru realizarea calitatii la nivelul stabilit cu clientul prin contract este mobilizat, antrenat si raspunde întregul personal al societatii si colaboratorii acesteia.

        Responsabilitatea managementului societatii în domeniul calitatii  este precis definita si detaliata în Manualul Calitatii si în fisele posturilor.

Aplicând consecvent cele opt principii ale managementului calitatii, Administratorul Societatii planifica activitatile, coordoneaza si antreneaza permanent personalul acesteia pentru obtinerea unei pozitii elevate pe piata serviciilor pe care le ofera clientilor si, implicit, a unei eficiente generale ridicate.

Alegerea Conducerii de varf de a introduce Sistemul de Management alCalitatii(SMC), in conformitate cu standardul ISO 9001:2008, demonstreaza dorinta de a defini reguli si metodologii pentru:

  • Gestionarea succeselor obtinute, orientand obiectivele organizatiei catre satisfacerea necesitatilor clientilor, exprimate expres si/sau implicit.
  • Identificarea  si stabilirea responsabilitatilor si autoritatilor functiilor din structura organizatorica.
  • Garantarea fluxului comunicarilor /informatiilor intre diversele niveluri si functii.
  • Obtinerea unor rezultate optime in beneficiul tuturor partilor interesate (satisfacerea clientului si a personalului intern, precum si protejarea mediului inconjurator).
  • Obtinerea progresului organizatiei.


                  Extrem de motivata, echipa  PENTOMAX .,  are ca punct forte calitatea produselor oferite. In stransa corelatie cu calitatea produselor oferite, se evidentiaza diversitatea gamei de produse , care acopera  toata gama existenta pe piata. 

 

Certificate de calitate:

VARIANTE PANOURI USI

USA

VARIANTE STICLA

PVC RAL9016


RENOLIT STEJAR AURIU


RENOLIT MAHON


VOPSITE


NIAGARA BRONZE


KRIZET


NISIP


SABLAT-SATINAT


DELTA 2 CLEAR sau BRONZE


MOZAIC


Inchide